به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت شرایط زیر عنوان شده است:
- مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی رشتههای مدیریت، کامپیوتر، حسابداری و صنایع
- گواهینامههای حرفهای: افرادی که موفق به گذراندن دورههای اداری کانون کارگزاران شدهاند در اولویت قرار دارند
- شرایط تخصصی: آشنایی با ستان، آشنایی به قوانین بازار سرمایه و نهادهای مالی، جمعآوری، نگهداری اسناد و مدارک، تسلط کامل به مجموعه Office، تسلط بر اصول نامهنگاری، پاسخگویی به تمامی تلفنها، پیامها، ایمیلها و نامههای دریافتی
- سایر شرایط: دقت و نظم بالا، مسئولیتپذیری، سرعت عمل، روابط عمومی بالا
- سابقه فعالیت: حداقل ۴ سال سابقه کار مرتبط
رزومه خود را با موضوع « مسئول دفتر» به آدرس زیر ارسال کنید:
HRCapitalmarket۹۸@gmail.com
بیشتر بخوانید:
نظر شما